S2, E7: Dr Ross has to rescue a young boy trapped in a storm drain which is rapidly filling with water. When a local news crew hear of the rescue they send a film crew up in a helicopter to record the drama. As the ER team gather round the television monitor they realise that the hero is Dr Ross.