S4, E15: Annie is forced to make a decision that could expose her work as an escort when Dixon gets arrested in connection with a fire at a sorority house. Meanwhile, Adrianna and Silver attempt to put their past behind them, which results in disaster for Silver's relationship with Greg. Elsewhere, the All-American Rejects perform at a party to re-launch Liam's bar, organised by Vanessa.