S4, E18: Naomi is convinced that Annie's new business partner PJ is the perfect man for her, but discovers her sister Jen is also interested in him. Adrianna and Dixon land a spot in a music festival, where Train performs and a record company executive offers Dixon a recording contract. Elsewhere, Adrianna tells Liam about her suspicions that Vanessa staged the near-drowning incident.