S10, E14: Two brand new couples enter the experiment: Rupert and Evelyn, and Hugo and Tayla. Rupert's nerves get the better of him, while his stunning bride Evelyn tries to hide her frustrations. At the other wedding, Tayla may not even make it down the aisle.