Set a trap
S1, E6: To advance her acting career, Ahjin plans to date top star Heo Ingang. When he keeps her at a distance, she decides to win over his grandmother instead. Meanwhile, as Junseo scrambles to help Ahjin, he has an unexpected reunion with Jaeoh.