Share and Share a Spike / Tommy for Mayor
S7, E1: Tommy doesn't like the idea of sharing Spike with Dil, so the babies decide they have to find a new pet for Dil. When the Rugrats overhear a mayoral candidate on television, they decide that Tommy is their mayor.