Shareholder Meeting
S6, E11: Michael brings Dwight, Andy, and Oscar to NYC when he's being recognised at the Dunder Mifflin shareholder meeting as their top manager. Meanwhile, Jim has trouble getting the rest of the staff to believe he has the same authority as Michael.