Shark Attack / Me Adam, You Jake
S1, E1: After losing the part of Tarzan in the school play to Jake, Adam challenges his best buddy to a Tarzan-off to see who really would make the best King of the Jungle. Adam fails his stalking class when his stomach gurgles, throwing off his predator.