Crazyhead Shave the Cat
S1, E3: What do you do when your best friend returns from the dead as a bloodsucking revenant? If you're Amy and Raquel, you take her captive, load up supplies - beers for you, snacks for a bloodthirsty Suzanne - and head for the country.