She Was Provisional
S1, E1: Mysteries unfold as Amy heads to Seattle on business and vanishes; Jack goes to Seattle only to uncover more unanswered questions about Amy’s whereabouts; an old friend visits Jack and asks for his help. Meanwhile, nine-year-old Madison starts behaving erratically after seeing a stranger on the beach. An assassin desperately tries to stop his secret from leaking.