Shirley Whirley
S2, E34: In a bid to help move Shirley around the farm Shaun has the idea of fitting up Shirley with wheels. Using a remote control Shaun can now manoeuvre his large friend around easily – until The Farmer’s TV remote interferes with the signal causing Shirley to run amuck.