Shiv Part Two
S1, E8: After Courtney gets herself into some trouble following an unexpected confrontation, Pat decides they need to come clean to Barbara. Meanwhile, Cindy takes heat from her father after a plan to take matters into her own hands goes awry. Finally, Yolanda, Beth and Rick lead an investigation into one of their own classmates.