Shoot the Moon
S4, E12: With the weight of humanity's survival on Tom and Lexi's shoulders, they must defeat Tom's mortal enemy and find a way to destroy the omnipotent Espheni Power Core. Meanwhile, a new, terrifying Espheni Bomb is dropped onto Chinatown – immobilizing the 2nd Mass and preparing them for Human Skitterizaton – in the season finale episode.