Shotgun
S4, E5: While Walt (Bryan Cranston) worries that his partner is about to be killed, Jesse (Aaron Paul) is with Mike on a perilous run. Meanwhile, as Walt and Skyler (Anna Gunn) close the car wash deal, Hank (Dean Norris) decides to close his investigation.