Dragon Ball Super Showdown on King Kai's World! Goku vs. Beerus the Destroyer!
S1, E5: Beerus tracks Goku's energy to King Kai's planet and comes face to face with the Saiyan. Beerus accepts Goku's challenge to fight, but Goku's most powerful attacks prove insignificant against the mighty god.