Silence In the Library
S4, E8: One hundred years ago, the Universe's greatest library was sealed off with only a cryptic warning as explanation: 'Count the shadows.' However, it now appears that the shadows are on the move again. The Doctor and Donna must uncover the terrible truth behind the Nodes and the horrifying Data Ghost to uncover the Library's secret.