Silencer
S4, E13: Miami's Latin Festival shifts from Samba to sombre when a crowded dance floor becomes the scene of a double shooting with gang links. Meanwhile, Horatio confesses to Delko that he's seeing Marisol, Delko's sister, but is unprepared for some bad news.