Simon Said
S2, E5: Sam and Dean meet Andy, a slacker who has psychic powers of persuasion that he uses to gain favors from people. When Andy's friends start dying, the brothers think Andy may actually be using his powers to kill. Also, after learning that Andy's family was visited by the Demon 22 years ago, Sam wonders if Andy is part of the group of children the Demon told him about--and if that means Sam himself will eventually turn evil.