Sin-Eater
S2, E3: Lucifer and Chloe investigate a gruesome murder after a video of the crime surfaces on social media. When a second video appears, they realize they have a serial killer on their hands. Meanwhile, Lucifer’s mom returns as Charlotte Richards. And, as Amenadiel struggles with the loss of his power, he makes an appointment with Linda.