Totally Spies! Ski Trip
S2, E21: The spies' class ski trip turns into a disaster when Mandy ends up being the girls' roommate. To make matters worse, an old nemesis, Dr Gelee, breaks out of jail and tries to do the spies in. When Gelee accidentally abducts Mandy, thinking she is Clover, it's up to the spies to put their personal feelings for Mandy aside and save her life as well as their own vacation.