Sledgehammer
S12, E1: Seattle Grace Hospital springs into action to save the lives of two young girls whose powerful story forces some of the doctors to revisit the effects of bullying on their own pasts. Meanwhile, Meredith adjusts to changes at home with her new roommates while Bailey continues to fight for the Chief of Surgery position.