Sleeper
S5, E21: Phil fails at his one task to stay home and wait for the repairman, forcing him to tell an elaborate lie to hide the truth from Claire, but the stress is more than he can physically handle. Meanwhile, Gloria is obsessing over the family portrait she is responsible for organizing this year. Claire accuses Cam of being too snobby to use her girls’ hand-me-downs and Jay secretly enters Stella in a dog show.