Sleeping Beauty
S1, E10: Mick and Beth take Coralline to the hospital to treat her wound, Someone attempts to kill Josef by blowing up his apartment, and Mick investigates Josef and why someone would want to kill him, realising that the killer must know that Josef was a vampire.