Sleeping Murder
S2, E1: When Gwenda Halliday moves in to the home of her dreams, she begins to see ghostly apparitions. Then it is discovered that Gwenda grew up in the house and the mystery becomes more sinister - and she and Miss Marple realise that an unsolved murder was committed there.