Sleight of Hand
S1, E2: Notorious criminal, Vadim, seeks to make life unbearable for the authorities that have imprisoned him. When he engineers a full-scale riot it falls to the Musketeers to protect those whom he seeks to destroy. Will the Musketeers discover his plan in time and stop him from endangering the monarchy? And can the inexperienced d'Artagnan prove he is worthy of becoming a Musketeer?