Slow Down Your Neighbors
S2, E11: Claire becomes a determined neighborhood vigilante hoping to catch and stop a menacing car that speeds though their streets. Meanwhile, Phil is busy trying to land an important listing with a difficult client, Jay teaches Manny how to ride a bike -- only to learn Gloria needs lessons too -- and Mitchell and Cameron stumble upon a mysterious neighbor who is quite the charmer.