Smart Attack / Operation Fun
S5, E15: Timmy, Chester and AJ infiltrate Remy Buxaplenty's fancy academy, and Timmy wishes for a scholarship to military school. Timmy gives his dad the brains of a super genius so he can help him with his homework.