Smoke & Mirrors
S1, E1: Dennis Hof and his brothel, the Moonlite Bunny Ranch, skyrocketed to fame with the HBO series "Cathouse"; while life on the show was portrayed as one giant party, former sex workers say that behind the scenes, brothel life is anything but glamorous.