Smoked
S4, E10: The NCIS must work with the FBI when the burnt and mummified body of a missing and wanted person is found in a Marine base furnace. The victim turns out to be a serial killer, and when both teams visit his family they discover something shocking. Also, the NCIS team must deal with the book McGee wrote about them, using 'fictional' characters.