Snip
S4, E3: Phil and Claire have a five-year plan, and that's to vacation and enjoy life once Luke leaves for college. In order to keep all that on track, Phil is going in for a vasectomy. Meanwhile, Jay and Gloria disagree about whether or not to find out the sex of the baby; Gloria is in denial about needing maternity clothes; and now that Lily's in kindergarten, Mitchell tries to gently steer Cameron towards a part-time job to occupy all his extra time.