So-and-so, What's-her-name, or the other one
S1, E3: Paloma tries to find out if her husband is truly cheating on her and with whom. Soledad Navarro, the extrovert wife of Waldo Toro Ayala, the best striker of the Mexican football team, is the number one suspect.