So It Begins
S5, E6: When Prometheus ups his killing spree, Oliver searches for connections between the victims. Felicity and Curtis discover the victims have a mysterious link to Oliver’s past and this new secret could upend his new team. Meanwhile, Thea has a heart-to-heart with Quentin, and Felicity considers telling Malone the truth about her work.