Solace
S1, E11: Zeek (Craig T. Nelson) makes his presence known while crashing with Adam (Peter Krause) and Kristina (Monica Potter). Elsewhere, Camille (Bonnie Bedelia) focuses on her art instead of focusing on her husband. Trying to get her father out of debt, Julia (Erika Christensen) enlists the help of her old college flame much to Joel’s (Sam Jaeger) chagrin. Meanwhile, Amber (Mae Whitman) feels guilty about betraying Haddie (Sarah Ramos) and Crosby (Dax Shepard) thinks about settling down with Jasmine (Joy Bryant) and Jabbar (Tyree Brown). Lauren Graham, Miles Heizer, Max Burkholder and Savannah Paige Rae also star.