Sold Under Sin
S1, E12: The U.S. Army--under General Crook a.k.a. "Custer's Avengers"--rolls into Deadwood, prompting a parade...and business solicitations from Farnum and Tolliver. Swearengen delivers a tortured soul from suffering; Bullock reacts decisively to Russell's intentions regarding Alma; and Bullock and Alma have a late-night meeting.