Solitude
S5, E8: When Martha comes down with a strange disease, Professor Fine convinces Clark that Jor-El is responsible and that the Fortress must be trying to eliminate the father of Kal-El. But Professor Fine has an ulterior motive which comes to fruition when they arrive.