Someone Old, Someplace New
S4, E17: Will and Grace find a beautiful new flat but must overcome the efforts of Sandra Bernhard and bend the law to secure it. Meanwhile, Jack's decision to film a documentary of Karen's colourful life brings him into contact with her estranged mother.