Something Borrowed, Something Green
S2, E13: Ivy and Kite Man's wedding plans are threatened to be derailed by an overzealous Commissioner Gordon who can't resist a party with all of Gotham's biggest villains; Ivy and Kite Man's best chance at happiness is for Harley to come to the rescue.