Something My Gynecologist Said
S10, E8: Alan is hesitant to make a serious commitment to Lyndsey (recurring guest star Courtney Thorne-Smith), but gets inspiration from an unlikely source. Meanwhile, Walden enjoys being a boy-toy for a rich older woman.