Son of a Freak
S1, E4: While attending a UFC fight, Phineas discovers one of the fighters is his long-lost-now-fully-adult son. Freddy pretends to be a cat because he likes the food at the animal shelter. Kitty gets adopted from the shelter by a demanding gay couple.