Sona
S2, E22: Michael tries to get Lincoln out of Mahone's clutches, Sara is surprised by the outcome of her trial, and Sucre puts his life in danger as he searches for Maricruz. Elsewhere, things turn out very badly for T-Bag and Bellick.