South-West Pacific
S1, E2: In Vanuatu, Martin climbs an active volcano and meets a tribe who worship Prince Philip. In Tonga, he meets a third gender leiti and a princess. And in Fiji, he visits an island singer and a tribe tricked out of their homeland by a British mining company.