Space Race
S1, E3: Alan is on space junk duty. Things take a turn when one of the pieces of debris turns out to be a heat-seeking SAT-MINE that activates and locks onto TB3's heat signature. Alan pulls some incredible moves in order to dodge the mine, but he can only outfly it for so long before exhaustion kicks in. Back on Earth, Lady Penelope and Parker implement a plan to sneak into a top-secret storage facility and find the mine's deactivation code. They succeed and the mine powers down before TB3 is destroyed.