Speechless on the Seine
S3, E23: While in Paris, France, Ben catches Zombozo robbing the Louvre, but when Zombozo hypnotizes Ben to remain speechless, Ben must navigate a foreign land like a mime in order to stop the criminal clown and his travelling circus.