Spelling Beast / Mikey is a Beast
S1, E4: Bunsen proves bees are the best spellers when he turns into one and wins the spelling bee. When MMA fighter, Jerry the Beast, picks Bunsen to be his new mascot, Mikey has to prove that he is a beast too.