SpongeBob LongPants / Larry's Gym
S9, E17: SpongeBob's life changes in unexpected ways in 'SpongeBob LongPants', and then in 'Larry's Gym', when Larry the Lobster opens a new gym in Bikini Bottom, SpongeBob becomes his best customer.