Spread Your Wings
S7, E11: Sick of having the ducklings around the house, Claire and the kids seize an opportunity to help expedite the ducks leaving the nest while Phil is off visiting Alex at college. Meanwhile, Jay helps Mitch with Lily’s sleepover with her friends from her Vietnamese dance troupe; and Gloria and Cam are off on a hot pepper heist carefully orchestrated by Manny in order to meet a big hot sauce delivery deadline.