Spring Break-Up
S3, E16: Unappreciated by Stan, Francine visits her parents over spring break. Yet the family is unaware of Roger's own plans to become the 'King of Spring Break,' as he invites college coeds to come party at their revamped home. While Steve tries to lose his virginity to the luscious Carmen Electra, Stan's tastes lead him to Jessica, his new Spring Break buddy.