Spy For Sale
S1, E6: Richardson's arrival at the Fishbowl catches Henry off guard; Martian scrambles to unravel Cossack's game as the stakes escalate; Naomi, uncovering a secret, cautions Danny; Sami's attempts to reach Martian lead to nought and Osman plays his hand.