Snakes and Ladders Square One
S1, E1: Gilly and his trio of companions, Irai, Sandy, and Bala are enjoying a contented existence in the peaceful town of Rettamugadu. However, their tranquillity is disrupted when Gilly has a fateful encounter, altering the course of their lives entirely.