Squid on Strike/ Sandy, SpongeBob and the Worm
S2, E20: Believing Mr Krabs is taking advantage, Squidward convinces SpongeBob to join with him and threaten Mr Krabs with a strike. A large worm is terrorising Bikini Bottom and SpongeBob is terrified of it.